reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Javorek

Martin Javorek

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  19x

o hudbe a mozno aj o inych veciach... Zoznam autorových rubrík:  hudobne recenzieRetro RecenzieFilmove TipyReporty z koncertovKnihyhudobne tipy

reklama

Filmove Tipy

Road House „2024“ alebo fakt som chcel mať tento film rád...

Martin Javorek

Road House „2024“ alebo fakt som chcel mať tento film rád...

Niektoré originály, alebo skôr väčšina z nich, by mali zostať nedotknuté.

  • 23. mar
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 184x
  • 0
Deň Vďakyvzdania – alebo „Pán Kuchár, prečo je ten moriak oblečený?“

Martin Javorek

Deň Vďakyvzdania – alebo „Pán Kuchár, prečo je ten moriak oblečený?“

+ sem tam nejaký spoiler...

  • 16. feb
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 169x
  • 0
Mníška 2 - alebo ako vyzerá kreatívna žumpa hororového žánru (SPOILERY)

Martin Javorek

Mníška 2 - alebo ako vyzerá kreatívna žumpa hororového žánru (SPOILERY)

Ako ste postrehli z názvu článku, chváliť tento „počin“ rozhodne nebudem.

  • 7. nov 2023
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 740x
  • 4
 "The Wicker Man" alebo ako som nepochopil kultový status jedného filmu + zopár spoilerov...

Martin Javorek

"The Wicker Man" alebo ako som nepochopil kultový status jedného filmu + zopár spoilerov...

Tento "skvost" za pár týždňov oslávi polstoročnicu tak som si ho konečne pozrel ... no a pár postrehov mám

  • 27. okt 2023
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 327x
  • 0
Konečne som si našiel čas na nového Blade Runnera...

Martin Javorek

Konečne som si našiel čas na nového Blade Runnera...

...no a názvom tohto článku/recenzie rovno opodstatňujem to, prečo ho píšem mesiac od uvedenia pokračovania jedného z mojich najobľúbenejších filmov do kín.

  • 4. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 510x
  • 0
reklama
Filmové Tipy: SPLIT (2017)

Martin Javorek

Filmové Tipy: SPLIT (2017)

Uff...Žeby nám M. Night Shylaman...Shyalamal...krucinál...Shyalaman (zase zle) po dlhej dobe úpadku jeho snímkov konečne naservíroval kvalitu? A nenatočil len kvalitný, ale dokonca dych berúci film? Je čas veriť na zázraky...

  • 4. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Filmove Tipy: Stav Milosti (1990)

Martin Javorek

Filmove Tipy: Stav Milosti (1990)

Phil Joanou patrí skôr k priemerným filmmakerom, ktorí sa za svoju kariéru blysli možno dvomi, povedzme tromi snímkami.

  • 14. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 522x
  • 2
Spomienky na "Rok koňa"

Martin Javorek

Spomienky na "Rok koňa"

Na tento koncertný dokument mám  vo svojej zbierke vyhradené špeciálne miesto. Ako môj prvý kontakt s tvorbou Neila Younga, rockového „Survivora“ z krajiny javorových listov, zaručene spúšťa nostalgiu.

  • 3. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 432x
  • 0
Temný Rytier sa vrátil na výbornú!

Martin Javorek

Temný Rytier sa vrátil na výbornú!

Točiť maximálne nadštandardné blockbustery je pre Christophera Nolana pravdepodobne rovnako bežné ako vstať ráno z postele. Je až neuveriteľné, ako tento britský režisér každým svojím filmom dvíha latku kvality vysoko ako pre seba

  • 29. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu