reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Javorek

Martin Javorek

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  19x

o hudbe a mozno aj o inych veciach... Zoznam autorových rubrík:  hudobne recenzieRetro RecenzieFilmove TipyReporty z koncertovKnihyhudobne tipy

reklama

Knihy

Tom Rob Smith - Trilógia Lev Demidov

Martin Javorek

Tom Rob Smith - Trilógia Lev Demidov

V marci som sa vydal do kina, a vlastne si už ani nespomínam na aký film, keď ma zaujal trailer k filmu Dieťa 44. Prípad masového vraha v stalinistickom ZSSR na prelome rokov 1952-53 sľuboval mnohé.

  • 12. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 006x
  • 0
101 Proof : The Official Truth – Pantera očami Rexa Browna

Martin Javorek

101 Proof : The Official Truth – Pantera očami Rexa Browna

„Cítil som že skutočný príbeh tejto kapely – aspoň z môjho uhla pohľadu – musel byť vyrozprávaný. Zámerne som toho veľa nenahovoril v minulosti a som tomu rád, pretože čokoľvek, čo by zišlo z mojich úst by bolo motivované čímkoľve

  • 2. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu